Pri poskytování našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním tohto webu s ich používáním súhlasíte.   Viac informácií  
0850 100 101 info@superpoistenie.sk

Reklamácie

Vnímate, že náš postup nebol ideálny, nie ste spokojní s priebehom uzatvorenia poistenia alebo Vám vznikla v dôsledku našej chyby škoda? Sme tu pre Vás a celú situáciu vrátane súvisiacich procesov preveríme a vyriešime.


Ako podať reklamáciu

Prostredníctvom nižšie uvedeného formulára nám prosím doplňte predmet Vašej sťažnosti a jeho popis. Pokiaľ je súčasťou aj príloha, napr. List od poisťovne, výpis z banky apod., Priložte nám ho prosím k Vášmu podanie.


Priebeh reklamácie

Vašej reklamácii sa budeme čo najskôr venovať a o výsledku nášho šetrenia Vás budeme informovať na Vami uvedenú e-mailovú adresu. V súlade so zákonom máme na spracovanie 30 kalendárnych dní, však budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr.

Reklamácia bude riešená v súlade s platnou legislatívou a zároveň podľa REKLAMAČNÉHO PORIADKU.


Podanie reklamácie

*
?
*
?
*
?
?
*
?
*
?
?