02 / 555 77 444 Pon-Pia: 09:00-17:00

Unikátne asistenčné služby pri nehode
alebo poruche Vášho vozidla

Ako zakúpiť službu SuperServis24

Pre úspešné objednanie služby potrebujete:

  • Osvedčenie o evidencii vozidla (technický preukaz)

Postup:

I. Vyberiete druh vozidla a zvolíte územnú platnosť služby

II. Vyplníte zmluvné údaje pre objednanie služby

III. Vyberiete si pre Vás najpohodlnejší spôsob platby

IV. Skontrolujete doposiaľ vyplnené údaje a kliknete na tlačidlo Objednať službu

V. Služba je objednaná, vytlačte si všetky doklady a uhraďte poplatok za službu

Podrobný postup:

I. Balík služieb

V prvom kroku vyberte druh vozidla a zvoľte územnú platnosť služby pre výber jedného z asistenčných balíkov:

SuperServis24 SLOVENSKO za 60 EUR/rok. Viac informácií o balíku SLOVENSKO

SuperServis24 EURÓPA za 500 EUR/rok. Viac informácií o balíku EURÓPA

Stlačte tlačidlo „Pokračovať >>“, ktoré je umiestnené vpravo dole.

II. Doplňujúce údaje

V druhom kroku je potrebné zadať údaje pre úspešné spracovanie návrhu pre objednanie služby.

V jednotlivých záložkách je potrebné vyplniť údaje o objednávateľovi služby a o vozidle.

V záložke Prehlásenie je potrebné prečítať si jednotlivé body prehlásenia, ktoré sa týkajú objednania služby prostredníctvom nášho portálu. V prípade súhlasu so všetkými bodmi prehlásenia, vyjadríte svoj súhlas zaškrtnutím políčka: „Objednávateľ zaškrtnutím políčka súhlasí so znením všetkých bodov tohto prehlásenia“

Po vyplnení všetkých potrebných údajov a odsúhlasení prehlásenia kliknite na „Pokračovať >>“ Pri tomto úkone sa môže stať, že Vás systém vráti na chýbajúci, respektíve chybne vyplnený údaj. V takom prípade ho vyplňte správne a znovu kliknite na „Pokračovať >>“

III. Spôsob platby

V tomto kroku si z ponuky vyberte Vami preferovaný spôsob platby. Odporúčame Vám využiť platobné rozhrania jednotlivých bánk, ktoré boli integrované v úzkej spolupráci so zúčastnenými bankami, sú maximálne bezpečné a šetria Vám čas strávený v banke, respektíve na pošte. Možnosť realizácie online platby budete mať v poslednom kroku Dokončenie.

Ak preferujete klasický spôsob platby poštovou poukážkou, alebo bankovým príkazom, máte takisto možnosť zvoliť si jeden z týchto spôsobov. Údaje potrebné pre platbu nájdete v poslednom kroku dokončenie. Tieto údaje budú takisto uložené na Vašom uživateľskom konte, ktoré sa pre pre zvýšenie Vášho pohodlia vytvorí automaticky pri uzatváraní návrhu zmluvy.

Po uskutočnení výberu kliknite na „Pokračovať >>“

IV. Súhrnné informácie

V predposlednom kroku sa Vám zobrazia súhrné informácie v podobe NÁVRH ZMLUVY NA UZAVRETIE ASISTENČNÝCH SLUŽIEB. Dôkladne ich skontrolujte. Ak je niektorý z údajov nesprávny, môžete ho znovu vyplniť. Na daný krok sa vrátite kliknutím na ikony, ktoré sú v hornej časti obrazovky (24 v značke), respektíve postupným klikaním na spätné tlačidlo s príslušným názvom kroku, na ktorý sa vraciate. Tieto tlačidlá sú umiestnené vždy vedľa tlačidla Pokračovať v dolnej časti stránky.

V prípade správnosti údajov a Vášho rozhodnutia objednať službu, kliknite na:

„Objednať službu >>“

Začiatok platnosti služieb je od momentu pripísania finančných prostriedkov na účet poskytovateľa služieb.

V. Dokončenie

V poslednom kroku ste informovaný o úspešnom objednaní služby. Ak ste si vybrali platbu online, máte možnosť zaplatiť kliknutím na ikonku Vami zvolenej banky. Ak ste si vybrali možnosť platby prostredníctvom príkazu na úhradu, respektíve bankovou poukážkou, vzor ich vyplnenia si môžete stiahnuť a vytlačiť z menu, ktoré nájdete v dolnej časti zobrazenej stránky. V tomto menu si môžete stiahnuť a vytlačiť:

  • Návrh zmluvy
  • Platobné údaje
  • Všeobecné podmienky
  • Informácia pred uzavretím zmluvy na diaľku

Možnosť stiahnuť a vytlačiť si vyššie vymenované dokumenty máte tiež v Klientskom systéme.

Po zaplatení poplatku za službu, Vám JEFTA Service24, s.r.o. zašle asistenčnú kartu, ktorú je potrebné uschovať k dokladom od vozidla.